Wednesday, March 11, 2009

Benci!!!

ntah la.. malam ni aku rase nak marah sangat-sangat..Nak marah kat sape pun aku tak tau r. Satu persatu wajah-wajah mereka yang bleh kira aku tak suke muncul depan aku. Rasa cam nak marah diorang terus depan-depan. Membuak- buak marah ku kali ini. Tak dapat nak tahan lagi. Kemarahan yang ku pendam selama ini memakan diri aku sendiri. Aku langsung tak dapat fikir pasal bende laen. Yang aku tahu, nak marah je.
Lab malam ni terpaksa ku ponteng. Aku tak tahu macam mane nak berdepan dengan wajah itu secara realitinya. Kalau aku pergi pun, xde bezanye..cam tak pergi gak. Macam aku ni tak wujud je. Mungkin sebab nak marah sangat, rumateku sendiri tak berani nak tegur aku. Huhu.. Tapi semarah- marah aku pun, tak ke mana gak..Aku bukannya berani nak marah-marah orang. Silap-silap ari bulan, kena marah balik. Aku tak suke prasaan marah ni. Tiap kali aku marah, aku jadi pening..marah buat aku menangis. Tadi ain datang bilik..Selain keluargaku, die sorang je tau stakat mane kemarahan aku. Satu persatu aku cerita. Setengah jam lab bermula..telefon ku berdering xputus-putus. Sori, dah wat korang risau.
Tapi sekarang, aku dah ok. Sumone telah ingatkan aku satu bende yang penting. Pengubat segalanya...SENYUMAN. Aku dah tahu camne nak atasi kemarahan tu. Aku just perlu senyum..Tapi serius aku bagitaw, mase marah tu aku dah lupa camne nak senyum. Aku harap hari-hari ku tak lagi sebegini. Ya Allah, Kau kurniakanlah ketenangan buat hati ini. Sesunggunya Engkau Maha Mengetahui setiap seseatu..

No comments: