Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 20, 2010

A Trip

i went to...

agak2 ni kt ne ek? hehe..akhirnye trcapai gak nk g cni..huhu


gelang..mahal ni..huhu

lala~


besarkn coklat 2..klu dpt mkn mesti besh..huhu


1st game maen..spinner.


then..maen go-kart lam ujan dan berkabus..huhu


gajah terbang ni sgt kelakar..tp sgt seronok. hehe..


sumpah! tak mau maen ni dh lepas ni..


aku tak maen pn yg ni..tak hingin maen..tgk pn da cukup gerun bg ku


di saat aku da surrender...diorg maen macam2..


n..SPECIAL TANX..to all of you..
for da effort, memories n sponsers..hehe.
sowi..aku ni da byk susahkn korang.

kesimpulan:
-aku kesejukan keteramatan

-kepala..sume mcm da pening
-aku rase macam nk terbang!
-penat..rasa macam nk blk umah cepat2
-budjet cukup2..huhu
-kamu...tanx 4 da sweet memori
-lepas ni da tak mau g sana lagi..sungguh!!

No comments: