Friday, October 29, 2010

Pulang bersama hujan..

Petang tadi.. aku dengan bersusah payahnye meredah ujan..tanpa payung..payung ilang..sob..sob..Kawan-kawan yg satu aras sume tak de..g exam kot..terpaksa la gak meredah hujan badai semata-mata nak gi hantar lab report..klu tak..tak de maknenye nak maen ujan macam tu..



basah..sejuk..sakit kepala..sunyi..

mase tu rase mula la nak marah diri sendiri...lupe lagi nak beli payung..padan muka. Pegi dan balik aku tetap dk pikir benda yg sama..macam mane nak cari duit ek..dulu..aku dengar je orang selalu cakap..duit keluar macam air..sekarang aku paham. Mane tak nya..semalam baru wat kuar RM30..tp..hari ni da tinggal tak sampai RM10 pn..huhu. Beli ape tak taw la..Bank pun da kering..ada hati nak gi jalan-jalan lagi kn? huhu..



sebenarnya..satu benda je dalam otak aku sekarang ni..hadiah.. =(

3 comments:

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said...

alolooo..bkpo xsuh owg g amek nyo..hehe

dayang_na said...

hahahah..nak mai ko? buley2..hee~

ma dk menjahit mimpi td..smpai tak xsedar org g..org ni ciap berehat meta kat katil fazir..huhu

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said...

hahaha..yow kow..haha lucu2..
pehe2 la na..qada' puah2 tdo..hehe
na..cpt2 jadi follower owg..hehe