Thursday, December 16, 2010

Berangan aka buah berangan

Hari ni tak mau wat keje..hehe..niat 2 da ada..jangan tiru ya kawan-kawan..Pagi-pagi lagi dah kepenatan..menjadi suri rumah bukan la suatu tugas yg senang..ku akui..huhu. Mau pengsan bersihkan satu umah ni..puas bila bersinar-sinar! Haha.. Ada sikit lagi..esok lusa la plak sambung..tak larat da.. Hari ni nak dreaming a.k.a mengelamun..huhu. 

Aku suka kek! love it! tapi tak ley makan banyak..nati gemukss..huhu. i love baking too~ sungguh! caya x? haha..Tp masak tak berapa bt0l lg..huhu. Teringin nak wat macam-macam memandangkan mykek choclate da lulus..hee~

1) nak wat cup cakes..yummy..nk so cute..yg beli punyer la..mahal lor..
2) cheese tart...sangat la sedap. Aku baru sekali try benda ni..trus jatuh hati..huhu
3) Homemade chocolate...cute! tp aku tak penah rasa lagi..
4) Hiasan kek..oh, tak penah wat aising..asyik hias ngan choclate cair je..

oh..angan-angan..tak ke mana tanpa usaha..ye tak? Takmo jadi macam mat jenin..huhu. Dulu aku penah diajar untuk menulis setiap angan-angan atau impian..Yup, aku wat dan tanpa aku sedari..satu persatu impian itu menjadi kenyataan dengan izin Allah. Impian yg ditulis akan wat kita lebih berusaha untuk mencapainya...try la wat..

banyak la plak aku membebel arini..huhu..biar la..ketagih nak menaip kt blog ni..hee~

2 comments:

Anonymous said...

nak cheese tart

dayang_na said...

huhu..boley2..tp nmpk gaye xley wat lg..bahan2 xde..nati kte letak gambar je la ek..huhu