Saturday, January 1, 2011

Hari Pertama Tahun Baru

Yeay!! da ciap kemas bilik..clean and clear..haha. Boley tahan penat gak la..bilik yg bosar ni aku sorang-sorang je..tak kesah pon..sape suruh datang awal kan..kan..kan..oh, cepat la balik wahai rumate-rumate ku..bosan lor. Bunyi kipas je dalam bilik ni.. =(

Oh ya..Selamat Tahun Baru semua..semoga tahun ni membawa lebih keberkatan dalam hidup kita. Azam baru? haha..ada..ada..oleh kerana azam baru aku terlalu la banyak, kite citer dalam bab lain la ek. hehe.Tapi niat itu penting. Ni entri pertama tuk tahun 2011..hepi2..orang lain sambut tahun baru malam td kat tempat besh2..aku sambut dalam bas jer ngan ain..Haih..tak de orang ke nak sambut ngan aku hari ni? Pasrah jela..


- tetibe rindu CheTom..
- nak gi jalan-jalan jugak..jelosnya..
- selamat menjalani PLKN wat my little brother..jangan nakal2 taw.
- da 2 gelas coffeemix aku bedal..lapar punyer pasal..jangan tiru aksi ini ye..huhu
- tarikh hari ni macam cantik..01/01/11..declare jom. hihi..

2 comments:

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said...

haha..sama la kita..
jom kua

dayang_na said...

jom2...suke2..huhu. mujur ad ma..haha