Wednesday, March 30, 2011

Misi Baru

Misi baru tuk bulan april yang baru nak masuk..hehe. Kawan-kawan yang lain mungkin tengah bz ciapkan assignment n wat persediaan tuk test 2..aku pun sama..disamping keje2 tu semua, aku telah wat ada dua misi baru tuk dilaksanakan..

1...kuruskan badan..turunkan berat badan..dan seumpama dengannya.
2..meminimumkan semungkin yang boleh duit belanja tiap2 ari.

dua misi ni aku da stat bulan dua lagi sebenarnya..tapi oleh kerana aku ni tak beri commitment yang tinggi, hasilnya tak memuaskan. Padan muka..huhu. So, kali ni doakan aku semoga berjaya ek..ini adalah hari pertama..Bak kata sema, step by step..

yup, aku percaya..slow2..step by step..macam tu jugak la ngan study..sabar ek semua assignment2 ku..step by step aku akan ciapkan korang semua. InsyaAllah..

step by step pun punyer la susah gak...banyak sungguh dugaan..hehe
27jam 20 minit lagi..

4 comments:

~conangirlz~ said...

huhuhu..misi..act misi ak pon same cm ko..tp dh hancusss..huhuhhuu..arghh, tensen ak..byk keje gilos..rase cm nk cmpk sume ke dlm LAUT je..huhuhuhu..
erkk, ko menghitung ape?da mase countdown..huhuhu..*if, ko x kesah la..*

dayang_na said...

huhu..tension benor tu..jgn la mcm tu..sabor2..wat slow2 ek..
aku slalu ad masa tuk bende2 mcm tu..hehe.menghitung hari penting dlm idup aku..t klu aku bgtaw, takot ko muntah plak..hehe

burn said...

wohahaha.. cam bes je menghitung hari, menghitung hari, detik demi detik.. lalalala
~ lagu kris dayanti ~
hehehe..
ce citer.. ce citer..

dayang_na said...

ecece...burn nyanyi..lagu kris dayanti g 2..jgn2, burn..hari ni panas yg indah. ku sangkakan panas hingga ke petang..kang ujan ditengah ari..huhu