Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 6, 2011

Little gift with full of love

Apa yg korang idam2 kan or expect orang akan bagi sempena hari lahir korang? Sambutan hari jadi yg macam mana korang idam2 kan? Satu kek besar dengan lilin yg penuh diatasnya dan bersama orang2 yg tersayang? huhu. Tu satu kemestian bukan? 

Bagi aku, beberapa jam sebelum aku menjadi bday girl..aku akan rindu gler2 kat family..masa tu la ngada2 nak homesick..hehe. Tahun ni, sambutan bday aku awal dari tarikh sebenar..pe pun tetap hepy..hehe. So, tarikh yg sebenarnya aku juz sambut ngan air ribena, sekeping coklat cadbury black forest with  full of love. Simple je kan? Tapi sangat sweet...haha. Oh ya, adiahnya...jeng jeng jeng...rahsia. hee~ mimpi2 menjadi realiti..

credit to En.Google
erk..tgh wat PSM pun tak pernah tinggal blog..hehe

2 comments:

Anonymous said...

Maafkn abg yea...

Dyana said...

abg ta salah..i got what i want most on that day. it is u my dear. u're everything..u 're the reason for me to smile all day long. i really appreciate it. u now that rite?
thanks n a big hug for u ♥