Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 18, 2011

Petang yg Aman Damai

Bismillah...

lunch hari ni: ubi goreng, air nescafe n twisties 30 sen
sesimple yg boley..orang bujang la katakan...huhu. padahal...sbb dok sorg2..makan minum pun tak terjaga..cepat la balik wahai rumate sekalian..

Hari ni tetibe jadi budak baik..banyak kali col umah..tanye, umi...ni boley makan tak...ni boley minum tak..umi, nk makan kek..nk makan, blablabla...haha. Tak penah2 dibuat aku sejak cecah umor 20an ni..huhu. Aku pun pelik..Manja yg melampau mase demam ni..hihi. Sowi ye adik2..umi tengah wat kek tuk aku. Yeay2...(gembira sbb si bongsu merajuk...haha) 

hari ni progress assigment, hampir ciap..tinggal 20% lagi..walaupun aku dalam keadaan yg tak berapa betul cket..Harap2 assignment ni btul la. huhu. Tak sabar nk ciap semua, nk study! Selamat menempuhi minggu study week semua! GudLuck (^__^)

demam.. kesan dr tekanan emosi, mental dan fizikal yg melampau pada minggu lepas
tajuk entry langsung xde kena mengena..aku tahu (~_~')

No comments: