Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 15, 2011

Dato' Siti Nurhaliza Mood

Hari ni terasa begitu pantas..kejap je dah malam..betul la apa orang kata, kalau kita isi masa dengan sebaiknya, kita akan rasa masa tu cepat je berlalu..kalau tak, sumpah lama giler nak tunggu malam dan kadang-kadang wat aku bosan. Erkk..orang kata ke, aku yg kata..hehe. Bujet aku wat keje ke? haha

Hari ni mood Dato' Siti...hehe..mood macam ni jarang terjadi kat diri aku. Tak kira la ape-ape mood janji hepi..huhu. FYI, dalam banyak-banyak senarai lagu, ada 5 je lagu Dato' Siti..So, aku pun gigih la mendonlod secara berleluasa..dengar la sampai lebam!

bab-bab lagu..aku memang gigih..hehe

Aku ada tertarik kat satu lagu ni..TANPAMU..Dato' Siti duet ngan Kris Dayanti..Siyes cedey. Ce dengar..tak ley nak tetak link kat sini..nati tak ley buka. i guna proxy..opsss..al-maklumlah serba serbi tak ley buka..youtube pun tak ley buka (~_~")

complicated gak tuk orang macam aku nak paham lagu-lagu Dato' Siti...huhu. ni dari lagu 'Betapa Kucinta Padamu'.




bisikanmu azimat berduri..







perghh!! ayat..

No comments: