Wednesday, August 10, 2011

Entri pertama di bulan Ramadhan

Salam 10 Ramadhan..Alhamdulillah, kali ni aku dapat menjalani bulan ni di rumah =)
Save bujet aku..but not my perent..huhu
Hari-hari boley makan macam-macam kuih, klu dk kt u.. tak de maknenye aku nak beli kuih.
Kat umah, alhamdulillah..stakat ni semua terjaga

Tapi kan...
Masa ngan badan tak berapa nak jaga
Kecenderungan tuk tido pada waktu siang adalah 80%
Tak sampai setengah bulan puasa, badan macam da berisi cket..adoii
macam mana ni?
Mintak-mintak muat baju raya..haha
Kebosanan melampau sebab asyik dk dalam rumah je.. =(


Sekian..Semoga kita semua dapat memperbaiki diri dan menambahkan amalan di bulan puasa ni..Salam rindu wat semua!

4 comments:

Anonymous said...

Makan la banyak2...nanti x muat baju raya baru tau.

Dyana said...

hahaha..amboi..doa tu..
t nk jog jap lg..lam mimpi..huhu

Anonymous said...

bukan doa...ingatan supaya jaga diri...

Dyana said...

um. iye..makacih.
Baik..