Sunday, October 9, 2011

Yang Terindah

Oleh kerana lepas tido mood aku hepi.. petang ni nak menunaikan permintaan En Hati.. Tapi macam biasa, gambar tak banyak la kan.. dan haruslah gambar aku sorang. muahahaha...*tetibe giler kuasa*

Ini jawapan kepada hari yg ditunggu sebelum ni. hehe.. Terima kasih tak terhingga kepada mereka yg terlibat secara langsung atau tidak demi menjayakan hari tersebut. 

siyes teringin nak naik bende alah ni.. nak wat macam mane,
kecik-kecik dulu tak deorang nak bawa naik bende ni.. huhu


bajet! 

Dan..aku makan dengan banyaknya pada hari itu. Oleh sebab itu, kenalah diet..diet makanan dan diet duit. huhu. Kesimpulannya, tido penting untuk kesihatan diri. =D


today was a fairytale
you were the prince
i used to be a damsel in distress
you took me by the hand
and you picked me up at six
today was a fairy tale

today was a fairytale
i wore a dress
you wore a dark grey tshirt
i told me i was pretty
when i looked like a mess
today was a fairytale


Taylor Swift_Today was a fairytale


Penat nyanyi..korang sambung la plak..hehe

2 comments:

Ms. Bluesky said...

sedak dy karok ehhh..hihi

Dyana said...

hahaha..karok lam bilik je la kite.. tu pun time rumate xdop..hehe