Sunday, December 25, 2011

strategi

Assalamualaikum n olla..

Salam sayang *hug*
Dua tiga minggu ni banyak perkara yg dah terjadi.. perkara yg perlu dilalui oleh insan yg bergelar pelajar sarjana.  Ok, dah. Full Stop. Tak mo pikir lagi. Memikirkan perkara itu boley wat aku jadi serabut. 

Say Hello to minggu ulangkaji.. dan aku nak sangat say Goodbye to PSM. Namun, apakah daya..alang-alang menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. Buat sampai abes! Turun je dari bas pagi tadi, kaki melangkah laju menuju ke bilik dan meja. Strategi diatur satu persatu. Aku amat memerlukan strategi saat ini disebabkan oleh dua benda yg perlu aku capai. Semoga semangat ni tak hilang..hehe.

Peringatan tuk diri sendiri : 
Jangan biarkan orang lain mempengaruhi emosi anda.. Klu emosi yg positif, tak pe..klu yg negatif tu biar masuk ikut telinga kanan, kuar ikut telinga kiri. Walau ape jadi aku gembira dengan hidupku =)

1 comment:

SkyScraper said...

chayok2 my girl...=))
kepitdap! ehee