Thursday, January 12, 2012

Ku biar kalam berbicara

"ku biar kalam berbicara
menghurai maksudnya di jiwa"

ku biar kalam berbicara...salah satu ayat dari lirik yg aku dapat tangkap semalam. hehe. Berakhirnya Graduation Diner FIST'08 menandakan tamatnya sesi pembelajaran di UMP secara tak rasmi.. Aku puas ati ngan diner semalam..dewan cantik..makan pun ok dan yg paling penting semua cantik. Nape semua cantik sangat ni? hehe..

Hujan turun seawal pagi membuai mimpi dan mengimbau kembali kenangan selama 4 tahun di Universiti Malaysia Pahang. Gambar-gambar dan video semalam menunjukkan masa berlalu tanpa sedar. Tahun pertama bergelar mahasiswa batch pertama agak memeritkan. Masing-masing cuba untuk sesuaikan diri dengan keadaan. Ikatan antara kita agak rapat sebab kita memerlukan antara satu sama lain untuk sama-sama belajar menyesuaikan diri. Aku pernah bagitau salah seorang kawan..aku suka pergi kelas sebab nak tengok gelagat clasmate yg menceriakan hidupku.

Tahun kedua, masing-masing dapat membina karekter tersendiri. Lumrah hidup, walaupun kita berlainan tak bermaksud kita berpecah. Tahun ketiga dan keempat menyaksikan kesibukan yg terlampau. Tak nak la citer yg ni..hehe.

Hari ni..aku dan sebilang yg lain..hanya menunggu masa tuk bergerak pulang. Dan mungkin ada yg dah bertolak hari ni. 

Good Luck everyone.. Take care. I will miss all of you.. Thanks for the memories. 

A night to remember..

sign dulu..

start bergambar

lagi..
dan lagi...

nah..sekuntum bunga ros tuk kamu semua..

harap maaf..gambar tak berapa cantik, kamera cap ayam je..hehe

3 comments:

FazierFawziey said...

waaa..comei awop!
n i will miz u...;((

burn said...

mane gamba aku nyer weiii.. ahahaha

Dyana said...

FazierFawziey :
mano ad..awop la comey.. i will miss u too..nk ajak g snap2 gambar pn..ujan. huhu.


burn:
ko buzy kt depan..sbb tu xde lam gambar. huhu