Tuesday, April 10, 2012

Salam Sayang

Assalamualaikum dan salam sayang...

rindu*hug*
Da dua bulan lebih tak datang singgah sini... buat insan yg tiap-tiap hari datang jenguk sini, terima kasih banyak-banyak.. Terharu taw..hee~

Ermm nak citer pasal ape ye? banyak sangat perkara yg berlaku sepanjang meniti kedewasaan ni.. hehe. Walaupun quilt rm60 yg empuk ni berada di Bangi, tapi aku tetap rindukan Kuantan. Sering kali membandingkan benda-benda kat sini dengan Kuantan.. Bosan-bosan boley gak jalan-jalan tepi pantai.. Kat sini aku jalan-jalan dalam mall je..Duit pun keluar macam air..hehe.

Aku rasa aku demakin tua.. waaaaa... nak taip ni pun la berapa kali tulis dan padam balik sebab rasa ayat yg aku guna semakin skema. Oh tidak... Tahun ni banyak memori yg aku tak sempat kongsikan dengan blog ni. Sekarang.. da tak taw nak tulis ape. Hehe..

Esok cuti..yeay!  Selamat Bercuti.. ^_^

4 comments:

FazierFawziey said...

wahhh awop...impian dh tigo cpai tuh..tgal ijazah n kawen jh lgih..fuyoooooo

ABU BAKAR @ BURN said...

ye, same kaseh... rindu dah aku nak bejalan jalan ngan korang lagi.. huueee (T_T)

Dyana said...

@FazierFawziey :
alos awop gak...napok lalu. hehe. Ijazah taun ni..yeay =)
biar result kureng pom..huhu

Dyana said...

@ Burn :
ak pon..beshnye time dulu2 =)