Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 8, 2009

Ntah la..

Minggu penat..tu je yg leh ak katakan tuk minggu ni. Segala assignment, kuiz, test n program penuh pada minggu ni. Tak larat gler. Tp aku tetap teruskan gak la hidup ni. Jam biologiku cam dah tak betul. Tak cukup tido dan tido tak tentu masa. Aku lebih terkejar untuk menyiapkan segala kerja. Malas dah nak tengok bende yg sama. Tapi puas hati gak la lepas satu persatu assignment siap.
Sem ni lebih sibuk dari sem lepas. Sebenarnya tak sabar-sabar nak cari masa tuk rehat. Penat dengan semua ni. Tapi semua tu hancur bila hujung minggu ni ada Program Bengkel Dakwah Kampus. Paksarela la juga..hehe. Mula-mula nak pegi tu memang paksarela, tp bila dah lepas slot pertama, aku jadi tertarik dengan program ni. Banyak benda baru yang aku aku belajar.
Walaupun minggu ni hidup aku cam tak best gler, tp minggu ni takkan ku lupa. Semalam merupakan the best part of my life, stakat ni la. Nk tau? Ermm nk cter ke ek? Tak nak la..biar je aku simpan lam hati becoz its secrets. huhu
Aku punyer Technical English assignment belum ku sentuh lagi. Reading article pun tak buat lagi. Tetiba aku dapt tahu yg lecturer dah masukkan post lain kt blog dia. Alamak!! makin bertambun la kerjaku..

No comments: