Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Sunday, October 11, 2009

Aku dan kompang?

Assalamualaikum sume.. Dh lama aku tak lepak cini. Windu..huhu. Ntah la, aku pun tak tau nape skarang ni aku macam sedikit malas..huhu. Tapi, serius..aku nak ubah balik diriku. Walaupun dh terlambat cket, tak pe la..huhu. Aku dah tak boley banyak maen. Aku ada bende yang perlu dicapai..n perlu sangat2.

Latest, aku baru je wat persembahan kompang ari jumaat lepas. Act, kami dijemput wat persembahan tuk sambut ketibaaan VIP bg Program Ayuh Bangkitlah Siswa anjuran Kelab PEMADAM. Ermm yg kelakarnye, kitaorg sbenarnye tak de la pandai nk maen kompang ni. Dah la persembahan, lagi la tak pernah..huhu. Tp, kitaorg tibai je malam 2..Bg aku, kitaorg punyer persembahan pada malam 2, kira ok la..walaupun tanpa kehadiran En.Razak. Nati nak bgtaw En.Razak..mesti die bangga punyer..huhu. Minggu ni ade test kompang individu..huhu.


Gadis Melayu n their kompang..huhu

Diapit oleh Chinese boys.. encemkn diorg berbaju Melayu..

Geng kompang

Pakaian kitaorg malam tu memang tak seragam..tapi, yg membuatkn kitaorg sume ni nampak seragam adalah masing2 memegang kompang...huhu. Ye la, kami bukan under kelab yang besar2. Kami ni juz student yg amek subjek koQ kompang. So, tak ley la letak harapan yg tinggi tuk ktaorg.


This guy was one of the VIP thats nite..Kamal Affendi..Program malam 2 agak menarik. Tapi oleh kerana aku nie lapar+ penat + sakit gigi..huhu = ngantuk.. tak bape ade mood nk dengar die cakap ape..huhu.

Seb baek kamu tak nampak aku malam tu. Klu tak, tak berbunyi kot kompang yg aku ketuk malam 2. huhu

No comments: