Wednesday, November 18, 2009

Especially to..

teristimewa dr hati yg tulus buat..

..kamu..
..aDik cOmot..
..ana..
..ma..
..kah..
..ain..
..fazir..
..roomates ku..
..classmates ku..
..n to all my frens..

Walaupun raye da lps n nak tunggu raye haji plak..kat cni aku menyusun 10jari memohon ampun dan maaf dari korang sume. Aku dah byk sakitkan ati korang..wat korang terasa ngan aku. Aku mintak maaf.. Aku tak de niat pun nak wat korang macam 2. Maybe aku jahil dalam bersahabat. Aku tak pandai jaga hati korang.Tanxs korang..sudi berkawan ngan aku slame ni.. menceriakn idup aku.. sudi tlg ak mase aku susah..sudi dgr citer aku yg ntah pe2.. sudi teman aku tuk hadapi ari2 kat cini.. Aku suke sangat kawan ngan korang..Aku tak mau keakraban kite ilang. Aku tak mau kehilangan kamu.. Namun, skarang aku hanya mampu berdoa.. diatas kesilapan aku sendiri..
Please forgive me..
biar sume bende kamu ubah..tp aku harap kamu tak ubah ati kamu. Aku akan sentiasa pegang janji aku. Aku harap kamu pun begitu..

1 comment:

atique said...

huhu.. yaa na.. caiyok..
u r the best fren..hihi
xdok gapo la na... slmt hr rye.. eh rye cino la plok.. maaf bru nk komen.. bce ,me dh..