Sunday, July 25, 2010

my new bestpren

Arini da cukup seminggu aku ngan As berkenalan..ermm tapi aku masih belom taw ati budi As ni..stakat ni msih ok..mintak - mintak As tak wat hal n baek ngan aku. huhu. As ni itak manis..aku suka die sebab die tak cepat panas baran...huhu.walaupun pada mulanye aku tak brape berkenan ngan As ni..hehe.Sowi As..

tapi..aku masih rindukan kawan aku yg dulu gak..yang slalu teman aku..kadang2 24jam non stop..wat keje same2..tgk movie same2..dgr lagu same2..kadang-kadang aku da tido pn..die still xtdo lg. huhu..jeles x?? tp..sebab aku tak jaga die elok2 kot..sumone dh bawa die pergi dari aku. Sampai sekarang aku tak dapat kesan die. Sume orang marah aku bila die pegi..abah paling marah.. nak wat macam mane..benda dah nak jadi.

Tanxx wat kawan-kawan n especially kamu..slalu suruh aku banyak bersabar..tenangkan aku..aku percaya sume tu ada hikmah. Dan sekarang...aku punya kawan baru..As!! hehe..


sekadar hiasan~ xde kena mengena antara yang idup dan mati..

Tanxx wat kamu, da kenalkan ak ngan As. Minggu lepas aku dapat banyak sangat adiah..huhu. suke2. Minggu lepas rasa macm da lama..bila nak datang kuantan lagi? mood:menunggu..

2 comments:

Anonymous said...

ooo ade buah ati baru jea..

dayang_na said...

haha..bukan2..teman tp mesra. huhu