Friday, August 20, 2010

beryukurlah

salam ramadhan...slamat brbuka smua..wee~

post kali ini betol- betol lepas berbuka..aku ad kamu je wahai blog peneman setia. Tak taw da nak cakap ngan sape..huhu. I'm alone..yup..berbuka puasa sorang-sorang malam ni..My rumates ke kuantan. Aku malas nak ikut..Semalam da kuar sampai lewat malam..ciap tertido lam kete..huhu.pastu, esok plak nak kuar lagi. So, aku mengambil keputusan untuk duk kat bilik je ari ni..ditemani oleh my cute little bear..

dan mula lah misi menyelongkar segala ape yang ada kat dalam bilik ni...untuk dibuat berbuka. Maggi pun maggi lah..dengan segalas coffeemix..da wat perut kenyang..Alhamdulillah. Act..berbuka sorang-sorang ni wat aku sedikit sebak..macam-macam yang bermain di kepala ni..Paling terasa..nak balik umah!!!huhu..

umi..anak umi ni 1st time buka puasa ngan maggi..


manje kan..ish3..


satu ayat je da wat cukup tuk kuatkan ati aku
Kita perlu bersyukur dengan rezeki dariNya
Alhamdulillah..

No comments: