Wednesday, August 18, 2010

Ramadhanku

Salam Ramadhan..tuk semua. Post kali ni agak lewat..disebabkan kemalasan yang melanda..huhu. Alhamdulillah..arini da 8Ramadhan. Aku masih diberi kesempatan dariNya untuk menunaikan ibadat puasa ni.Baru je berazam bulan ni tak mau malas-malas..kena rajin..rajin turun terawih..rajin tadarus..dan rajinkan lah diri ini untuk ke kelas..Kebelakangan ni, ranking kehadiran ke kelas semakin menurun. hehe. Macam-macam alasan ada..ish3..Kadang-kadang g kelas ngan mamai..nak wat macam mana, aku kembali jadi burung antu lagi..huhu.aiyooo..sangat tak suke sebab rasa macam dunia di sekeliling aku berpusing-pusing. dislike2..

Ermm ape aku nak citer ek..kekeringan idea. hihi..


Nway..nk wish
HEPY BESTDAY to >>> Nurul Ain Abdullah

akhirnya masuk 21taun gak..hee~

makacih..
da banyak tolong org
n dengar masalah org..
ain..
adiah tuntut nati ek. hehe..

rindu ramadhan lepas..
rindu rumates dulu..
rindu umah..
n rindu..
all..
of.
u

No comments: