Saturday, August 7, 2010

bengang??

Ni takde kaitan ngan lagu akim ek..huhu. Semalam aku sangat bengang ngan sorang budak ni.GERAM!! sesuke ati ko je batalkan perjumpaan tu..last minit baru nak bagi taw. Dah la aku ni rushing balik dari kuantan..ciap-ciap n on da way nk pegi da..Terbaek r. Memang nak kena lempang la budak tu..penat la..klu aku dk dekat tak pe la gak. Arghhhh..tak mo citer psal die..selfish!

Di saat2 aku rasa penat sangat...n susah sangat. Abes sume masalah aku pikir..dan tibe-tibe aku terdengar lagu ni..Adira - Ku ada kamu..aku keseorangan dan kegelapan mase tu..sebak gak la. huhu

Di kala ku kehilangan
Di dalam kegelapan
Kau suluhkan sinar petunjuk
Di kala ku kesedihan
Kau ukirkan senyuman
Dengan penuh sabar memujuk
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh

Andai hari esok langit akan runtuh
Tabahlah menjunjung bersamaku
Andai hari esok dunia gelora
Takkan ku gemuruh selagi ku ada kamu

Di kala aku tak pasti
Kau tampil dengan berani
Membimbing agar lebih yakin
Dan bila hidup penuh soalan
Kau berikan jawapan
Melengkap semua kekurangan
Engkau menyambut tiap kali aku terjatuh

Tidak mungkin diri ini mampu hidup tanpa doronganmu

Selagi ku ada kamu

2 comments:

matsyah said...

oooo...
nie aku tau nie...
sian ko mung...
muju aku g lain.. kalu dop... lamo doh aku .........

dayang_na said...

haha..taw2 je ek..klu dop dh lame mu gapo? huhu