Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 2, 2010

berangkat pulang

jom2..balik kampung..wee~
hepi ke tak dapat balik umah?? ermm ntah..perasaan aku pada ketika ini amatlah aneh. Tak rase ape-ape!! huhu..mungkinkah disebabkan test unit operation yang memeningkan kepala? atau disebabkan oleh aku da taw yang aku dapt cuti raye kejap je? atau aku keseorangan di bilik yang besar ini sedangkan teman-temanku yang laen da berangkat pulang?? ermmm mungkin.

Ape pun..di sini aku menyusun sepuluh jari memohon maaf jika ada silap dan salah sama ada secara aku sedar atau pun tak. Selamat bercuti dan Salam Syawal buat semua. Semoga kita semua dapat menyempurnakan ramadhan yang semakin mengundur diri.

nak ucap bebanyak terima kasih kepada sponsor baju raye..
makacih daun keladi ye!
daa~ nk balik dh..hehe

No comments: