Wednesday, September 1, 2010

great!!

"salam..kepada geng acara.." bukan satu..tapi dua mesej masuk lam inbox aku..bagitaw tentang perkara yang sama. Cedey kot. Isi dalam mesej tu tersangat la menyentuh hati dan perasaan. Tak boley nak paparkan untuk tatapan umum sebab aku secara sengajanye mendelet mesej itu..huhu. Tak elok disimpan lame-lame..

tadi mase dok tengah touching sebab tak ley wat lab..tetibe dapat col dari bos. Terpaksa la angkat gak. Mane taw kot-kot urgent. Bos aku ni bagus..time-time cuti ni die wat keje gak. huhu..cuma aku je yang sedikit malas.

isi kandungan mesej tersebut berkisar tentang cuti balik raye. guess what??? Aku dengan ini mengumumkan cuti raye aku stakat 14hb September je..Bos bagi cuti stakat tu je. 15hb dah nak kena ada balik kat office.

Ok..fine..GREAT!!!

Eh jap.........bila mase plak aku keje.hihi..

2 comments:

matsyah said...

masalah problem tuh...

dayang_na said...

mmg masalah la..dlm ati ni dk kato mace2 dh. kurus poso g 2 jah..huhu