Thursday, September 23, 2010

Hatiku tertinggal di..

Semalam ntah ape yang berlaku. Ketidakpastian di situ..

Macam biase, aku menjadi penunggu setia bilik yang teramat la besar ini. Duk bertapa sorang-sorang...menuntut ilmu ape pun aku tak tahu..huhu.saje je tak mo ikut yang laen kuar..nati kang sume bende aku nak beli..huhu

Oleh kerana perotku ini dari pagi memainkan macam-macam lagu..aku bergitu la excited nak gi pasar malam. Lapo!! Tapi rancangan terpaksa dibatalkan disebabkan aku tak mo gi sorang-sorang. Rase macam sunyi je nak g sorang-sorang.

Akhirnya..dalam kemalasan itu aku pun gagahkan otot-otot serta jari-jari kaki pegi kafe...nak cari sesuap nasi..Tapi..hampeh!! Takde ape pun..nak order, takut lambat sebab da nak azan. Aku bli la gak..my pebret air tembikai..huhu.

Dengan selambe badaknye..trus blah gi tu je..


pasan tak sumthin yang tertinggal??? Tak kn? kikikiki...


Aku lupe bayar OK..huhu. Seb baek takde orang detect pun. Klu tak..jatuh la martabat beta. huhu. Tapi..tak baek..di bulan syawal yang mulia ini..aku pun cepat-cepat la turun ke kafe balik..bayar..huhu.

Rumate aku gelak guling-guling..jaat betol diorang kan?Menci-menci!! Tak pe..tak pe..huhu.
Sume tanye hati aku tertinggal kat mane..
sebab aku jalan macam orang takde perasaan n takde hala tuju..huhu

agak2 hati aku tertinggal kat ne ek?
nak g kutip balik
huhu

No comments: