Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 2, 2010

err adiah???

haish...tengah-tengah kekalutan study week ni..penin kepalo eh den...sape kate senang nak cari adiah?? susah...adesss..bape lame da pikir nk bagi adiah ape..tapi tak jumpa-jumpa. huhu..sme ad adiah tu yg tak sesuai...atau aku yg terlalu memilih?? ermm ntah la..susah btol nk cari adiah wat org tersayang nih. Suprise?? yg tu satu hal..da la aku ni jenis yg tak kreatif langsong..huhu. Sabo jer la..

wawawawa...nanges je la. Biase, sume bende aku bgtaw..kali ni tak ley bgtaw..nati tak suprise. hehe..padahal, dalam ati..klu boley nk citer sume..seb baek ad sema. tanx ma..da byk tolong..tolong bagi idea..tolong dengar masalah..hehe. Aku ni da la banyak kerenah..cian sema..

Awak..nak adiah ape?
ni yg die jawab
>>> iphone4
>>> bmw

ish3..tak patut btol kn?? memang tak dapat la tunaikan permintaan tu..tunggu ek, 10 tahun lg..klu dapat keje bagus-bagus, nati aku beli. huhu



semalam dapat jalan-jalan kat pantai..tgk bintang..
suke2..'sweet sangat'..haha
makacih bebanyak

No comments: