Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 4, 2010

Promise??

pagi ni aku da berjanji ngan seseorang..kena study betul-betul..tak ley main-main dah. Janji itu aku pegang..selagi mane aku mampu, aku akan pegang janji itu..

haa....kan da serius da..betul! aku memang serius! Study pagi-pagi buta ni wat aku rase tersangat la sepi..adessss..tak taw nak borak ngan sape..mencari-cari kawan dan teman di setiap tempat chatting. Baik di skype, fb, oovoo, ym..tapi takut ganggu diorang plak..tak pasal-pasal kn? last-last skali borak ngan diri sendiri je la kat sini..huhu...

tapi tak pe...aku lagi suke..haha..tak perlu ganggu sape-sape..senang hati..

wat sume kawan-kawan..

SELAMAT STUDY yer n GOOD LUCK IN FINAL EXAM!!!

janji kita same-same wat yg terbaek ek..promise??

hehe


teringat kembali zaman kanak-kanak..tiap kali berjanji mesti wat tangan macam tu.
abaikan love tu ek..huhu. Ni jer gambar yg sesuai En Google bagi..

No comments: