Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

Selesai sudah 1 paper

Hari ni aku senyum sepanjang ari..sengih jew. huhu..walaupun hari ni first paper tuk final exam..hehe..cuak giler..yg tu tak yah cakap la..aku hanya mampu berdoa meminta ketenangan dariNya.

Sebelum masuk dewan peperiksaan sempat gak colling umi..mintak umi doakn..nk taw umi cakap ape?? umi cakap umi selalu doakan anak-anak umi biar jadi jutawan..macam tu ek umi? hahaha..memang hilang habis segala cuak dan hanya senyuman menghiasi bibir. Bila difikir-fikir balik, 'jutawan' bermaksud kaya..kaya ilmu pengatahuan, harta, adab..dan macam-macam lagi la...betol tak??

Hari ni aku nak wish HAPPY BELATED BIRTHDAY to Fazir Fawziey n kamu..07 November..
Stakat ni..aku hutang 2 hadiah hari jadi..huhu. Tunggu ek..nk wat special punyer..hehe. InsyaAllah..


sebenarnya aku tersenyum sebab ini..hehe. First time bagi cupcakes sebagai hadiah.

aku plak yg teruja...huhu. Cantikkan jersey MU tu?? sampai penerima adiah ni asyik tengok je...sayang nak makan..huhu..credit to kak jue ..cupcakes tu memang sedapp (^____^)



walaupun makan kat tempat biasa..
aku sangat suka
romantis!!
haha

kembali kepada nota dan meja study..

No comments: