Friday, November 26, 2010

Indahnya Dunia

Salam and good morning sume!! Bangun2..menjalani hari yg indah..Oh, sungguh indah! Bangun tanpa perlu fikir pasal exam..tanpa study..tanpa assignment..alangakah beshnye dapat bermalas-malasan ngan mr. teddy pagi-pagi sebegini. Jarang dapat peluang macam ni..huhu. Dengan ini saya mengumumkan bahawa telah TAMAT final exam tuk semester 5(2010/2011) pada 24hb November lepas. Senyum sampai ke pipi (^_____^). Walaupun paper last 'tersangat la senang' dan membakar setiap jiwa. Hahaha....hanya aku dan beberapa orang yg tertentu je taw..sesuatu yg amat tidak wajar..bagi pendapat aku la..Sayangnya tak boley di ceritakan..nati timbul kontrevesi plak..huhu..

Semalam internet,enset dan kawan-kawan menjadi teman..tak ada lagi buku..meja study...tunggu sem depan plak la baru mengadap sume tu balik, huhu. Jap lagi nak kuar beli tiket.. nak balik da..

SELAMAT BERCUTI!

kepada yg pegi luar negara wat research..jgn lupe bawa balik buah tangan tuk ak ek..huhu


mr.teddy yg tenggelam dalam timbunan baju yg belum dilipat. ciannye~huhu

tak dapat gak nak keje cuti sem ni...(~_~')

2 comments:

burn said...

selamat bercuti dyana..
hehehehe
jumpe sem depan lak, hehe

dayang_na said...

Slmt brcuti gak...bereh2..jom cuti puas2