Friday, November 26, 2010

Baik kah aku??

Hari ini..seribu pengajaran..aku terlupa bahawa langit tak akan selalu cerah..Pagi yang ku sangka indah berakhir dengan tangisan dan kesedihan..siapa tahu? tak siapa tahu ape yg telah ditakdirkan..sememangnya aku seorang yg baik ati..sekali lagi menjadi baik dengan memberi enset kesayangan kepada orang yg tak dikenali. Baik kah aku? ntah...

kusut..serabut..lost..tak taw nak kate ape dah. Satu persatu menghempapku..aku jatuh tersungkur..berusaha bangkit dengan senyuman..tu pun sebab sema ada..klu tak..gelap la dunia. Tak ley nak cerita panjang-panjang da..Emosi tak stabil..

ni petikan dari lirik lagu Bila Cinta..aku tujukan khas wat ensetku cayam

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan




miss you so much3..

nk enset balik...pulangkan...=(
da la prasaan tak betol..pastu jmpa plak ngan akak 'singa' kt terminal
buat aku tambah cedey..



1 comment:

burn said...

sape akak singa??
macam best je, mesti dier slalu wat bunyik aumm.. aumm.. kan, ahahahaha....
terkam.. ham3!!!..