Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 8, 2010

Keyakinan dan aku

Dua tiga hari ni terasa janggal bila online. Pepun..special tanx for the broadband..(^___^). Erkk..not mine. huhu..Semalam da sambut tahun baru Hijrah. Sempena tahun baru ni btul2 harap semuanya akan brjalan lancar n going much better.

Aku tak taw nape aku still ada perasaan dan sikap ni...'kurang keyakinan diri'. Klu diimbas balik..dulu lagi terok kot. Sekarang ni da semakin berkurang.. Tapi still ada..macam mane nak atasi bende ni ek? huh! satu perasaan yg kureng enak..

teringin nak drive!! kete da ada..abah punyer ler. huhu..lesen da ada..tapi confident je belum ada nampaknya..huhu.. Banyak bende yg wat aku taku nak bawa kete tu. Antaranya:

-takut aku menjahanamkan kete tu..sebab da banyak kali menjahanamkan bende lain..huhu
-takut nak mintak kebenaran guna kete...padahal adik tak penah2 pun mintak ngan abah..main bawa je
-takut kena ejek ngan adik lagi..budak tu memang nk kena sekeh

ermm ape lagi ek..ntah la..owh..siyes nak drive..saya budak baru belajar. hehe
bosan giler kt umah..
da wat banyak2 azam baru..hehe


No comments: