Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 26, 2011

Experiment in my life

Tiap-tiap pagi rabu aku akan rasa begitu tak gunes. Tak gunes si katil dan mata yang menggoda ku untuk tido. Tabiat ini disebabkan kehadiran kelas malam. Badan aku pulak semakin penat. Balik kelas malam, tahap mengantuknya melampau-lampau. Aku mencari penyelesaian bagi masalah ni..Da 2 minggu aku wat experiment. keputusan experiment :

hari yang tiada kelas malam: aku akan masuk tido antara pukul 12-1pagi
hari yang ada kelas malam: aku akan mengantuk giler bila dah sampai bilik

kelas malam + assignment : aku akan tertido gak kat meja study tak sampai setengah jam
kelas malam + 1 mug besar coffeemix: tiba-tiba aku tertido atas katil lepas minum..tak boley bla..huhu
kelas malam + pesan kat orang tersayang suruh kejutkan klu tertido: tak memberi ape-ape kesan

konklusinya: Aku akan bangun kesokan harinya dengan penuh kemenyesalan dan tak gunes! experiment tak ley pakai! huhu. Tulun2..anybody can please help me?

kuang(3x).. 
Adoiii ponim den. mencari sebuah konklusi..da macam lagu da...haha. Oh, masa..mengapa begitu cemburu dengan ku? ku ingin bersahabat dan berjalan siringan denganmu.. Kau begitu pantas meninggalkanku. Aku harus berusaha mengejarmu. 

No comments: