Tuesday, January 25, 2011

Wan shang hao

loushi...saya tak nak g kelas boley tak? huhu

Belajar mandarin sem ni da jadi sedikit tak besh.. Aku lagi suka sem lepas. Walaupun loushi guna sepenuhnya 2jam tuk mengajar, aku tak berapa kisah sangat. Sebab kelas tu fun. Tapi sem ni, 2jam terasa begitu lama.. kejap-kejap tengok jam.. Aku tak salahkan loushi atau sape2. Aku kena hadapi benda ni..sabar ek. Sem ni tinal 3 bulan lagi. Aku cuba gak cari dan cipta keseronokan dalam kelas tu. Tapi setakat ini tak berhasil. huhu.. k la..nak berciap gi kelas mandarin jap lagi. Walaupun aku teramat la malas nak gi..tapi setakat ni belum penah ponteng lagi taw.. 

- feeling much better today..rasa macam terbang diawangan. hee~ i'm flying without wing ok..haha.
- nak enset baru..da penat tekan keypad yg keras tu. Sakit tgn taw. Aku baru perasan kamera enset da tak     berfungsi lagi. Oh, malangnya (~_~"). moga2 balik cuti ni abah kasik enset laen..
  

3 comments:

Miss RerAmE said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

nk gak la enset baru..hehe

dayang_na said...

hahaha..nak ek? dtg umah la..tlg mintk ngan abah boleh? Sama2 berdoa moga2 abah bagi enset baru sebagai angpow. huhu..