Thursday, January 6, 2011

Semester 6 bermula ^_^

Tenet ni selalu wat hal la..tak paham betol. Sebenarnya aku takut..takut ape? nih..mai..mai..tengok ni..


Glup..telan air liur banyak-banyak. Gilos...tak penah2 jam kredit aku sampai 19. Paling maksimum pun aku amek 18 jam kredit..Sem ni, ha..amek ko..5 subjek yg 3 jam kredit..tak tido malam la den kali ni...tipu2..hehe


Serius takut..harap-harap aku dapat ubah result Iorganic Chemistry 2..susah kot nak daftar. Ciap bayar lagi. (T_T)..tu salah aku sebab lambat daftar.. Kena wat yg terbaik tuk sem ni. Biar berbaloi ngan kesusahan dan duit yg aku kuarkan. (~_~')

Aku da buat pilihan ni, so...aku kena hadapi ngan tabah dan berusaha..yeah! Cayok2..Wat teman-teman seangkatan, sama-sama lah kita berusaha ek..Good Luck! 


Oleh itu, ujung minggu ni kena gi jalan-jalan dulu.. Nak bagi bersemangat la katakan..hehe..kononya je la.

4 comments:

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said...

hehe..betoi2..jom jalan2..haha

all the best!!!sokong dr blakang hehe

dayang_na said...

jom ma...haha

~conangirlz~ said...

all da best..^^

dayang_na said...

tanx atik!! hehe