Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 14, 2011

Drugs a.k.a ubat

Kebelakangan ni tangan aku asyik lenguh-lenguh je.. kalau tak sakit aku tak kesah, tapi..ni sakit woo..dan menyakitkan hati sebab aku susah nak wat keje. Disebabkan ketakutan yg melampau terhadap kesan pada masa akan datang, aku bertekad gi gak klinik. Lama giler tak gi klinik..dan bau ubat da wat aku rasa nak muntah. Tetibe je..selama ni aku ok je..huhu..ngada2!

kisah si doktornya pulak..aku da taw yg dulu die memang reti cakap omputih je. So aku prepare awal-awal nk cakap ape ngan die... bila masuk je bilik, die tanya aku sakit ape? in malay ok...kagum aku kejap..Dengan semangatnya aku bagitaw sakit blablablabla... tapi tu la..kejap je aku kagum. Sebab lepas tu, die suruh aku explain balik dalam english..die tak paham. adehhh =.=

mau gelak pun ade..hayyooo..

tahukah anda?

neurobion - Neurobion is a multivitamin supplement made up of a variety of vitamins normally found in fruits and vegetables. The supplement works by providing users with essential vitamins and minerals that are not normally received in their daily diet.


prolase Prolase is a digestive enzyme. It helps the body digest proteins in the small intestine.


diclofenaca non-steroidal anti-inflammatory drug (NSAID) taken to reduce inflammation  inflammation and as an analgesic  reducing pain in conditions such as arthritis or acute injury 

untuk keterangan lanjut, sila hubungi En.Google ek..


everytime i look u is like the first time
_Mine, Taylor Swift_

luangkan masa bersama myPSM..terbaik lah! memang sayang ko lebey..huhu
nape aku rasa macam terumbang ambing...kat laut kah? haha

No comments: