Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 20, 2011

Menyesal

Perasaan bercampur baur. tapi kali ni da tak de gembira. Mana hilangnya? Ntah..mungkin kegembiraan tak mahu dekat dengan aku. Kebelakangan ni time management aku gagal! Masa tuk aku study dan wat assignment da tak banyak.I really2 regret it. Menyesal..sape suruh tido awal. Waktu siang dipenuhi dengan kuliah. Aku hanya ada waktu malam. Da la aku ni susah nak paham. Aku terpaksa ambil masa yg lama tuk pahamkan sumthin. Minggu ni da dua malam berturut-turut kelas mandarin. Dan dua hari berturut2 jugak la, lepas kelas aku terus tido. Esoknya baru bangun. Macam >/'=$%%&!@!!+"~!!!! Aku lagi cuak bila hari jumaat ni ada kuiz. Saat ni aku rasa macam nak nangis giler2..Tetibe nak marah kt semua orang. sebenarnye salah aku sendiri. Cket2 penat.. Maaf ya kawan-kawan, awak..really need u at this moment~

jujur dan berterus terang itu perlu kalau kamu sayang orang yang tersayang
Oh perasaan...jangan pikir bukan2...
Dua benda yg aku risau sekarang...study...dan kamu.

No comments: