Friday, January 21, 2011

Tulisan tak mampu bersuara tapi dapat menyentuh perasaan

Kadang-kadang ape yg orang lain dk marah2 kat fb..dk mengata kat fb...kat blog, macam aku..hehe. yup, aku mengaku. Tapi jauh sudut hati aku, aku teringin gak tahu..diorang marah aku ke? aku wat keje tak betol ke? aku menyusah kan diorang ke...Aku ni da la bab2 bahasa berkias-kias ni selalu pending..last2 aku wat do no je..bukan aku tak mahu ambik peduli..tapi aku tak tahu dan tak paham ape yg orang cuba sampaikan. Kalau cakap straight to the point kan senang...boleh la aku betulkan kesalahan aku tu..kalau tak, aku lagi tak sedar diri. huhu. 

Tapi..aku pun macam tu gak sebenarye...hehe. Kadang-kadang tak berani nak tegur. Aku ni jenis ok je. Cakap je pepun..aku akan cuba tuk menerima dan memperbaiki. Mungkin akan ada orang yg cakap, benda remeh macam tu pun tak leh nak pikir..Seyes, aku memang macam tu..tak taw ape2.

Aku susun sepuluh jari mohon maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki buat sahabat dan teman-teman yg aku penah keje dalam kumpulan..

Motif aku tulis semua ni? Ntah...tetibe tacing..kata2 umpama pedang bukan?

7 comments:

shekechik [̲̅ə̲̅٨̲̅٥̲̅٦̲̅] said...

sabar2..bkpo snstve loni 2..huhu
cool cool cool..hehehe

dayang_na said...

haha...tu r..biaso wat do no je. tetibe plok sensitive. Mood x stabil kalih. huhu..bila baco mula sero lucu plok...

Anonymous said...

huhu...betol2 kate2 umpama pedang..sumtime sum 1 tu xsedar dy telah meghiris hati sum 1 y len. ye dak???mugkin sum 1 y terhiris hatinye mampu diam coz dy mayb same mcm qamu..kih2..mayb n mayb 2 mungkin betol..hua hhahaha..pk2 kan dan slamt beramal..=))suke tengok qamu coz qamu sopam n slalu senyum n 1 lagi koollllllllllllllllllll je..hehe..

dayang_na said...
This comment has been removed by the author.
dayang_na said...

Cik/En Anonymous

huhu..byk kali baca ayat kamu..nak bg paham btol2..huhu..makacih ya.

Oh, jgn puji lebey2..takut insan ini terbang di awangan. huhu. erkk...slalu senyum?? mcm salah org jew. Dlm gmbar je slalu senyum..hihi

Anonymous said...

btw...i'm cik/ms..coz lau ENCIK xkan pending bab2 kias2 nih..hehee..dorang lg advance...hehe

dayang_na said...

huhu..a'a la. kena belajar ngan diorag la nmpak gayanya..haha

makacih ya sudi jenguk cini.