Saturday, February 19, 2011

Alang-alang menyeluk pekasam..

ha..sambung2...huhu

Seminggu dua ni lecterer2 sangat suka memberi assignment2 yang berlambak..dan aku rasa sangat bosan bila kena bertempek kat meja study sepanjang ari. Bosan dowh buat benda sama tiap2 ari..Ya! aku sangat suka wat assignment walaupun kepala da geleng2. huhu.. nk gi jalan2 pun, duit tak de(T_T).. cian bebenor aku ni. Tak pe wahai hati...jangan gundah gulana ek. Jap lagi aku blanja makan eskrem..huhu..(^_____^)


huaaaa... banyaknyer...(~_~")

bila dah lebey my limit..huhu

mentari, kamu di balik awan bukan?
tunjukkan dirimu
hulurkan cahayamu
agar aku  mampu tersenyum lagi

2 comments:

burn said...

eskrim... waaa eskrim...
nak jugak weyh dyana, hehehe..

dayang_na said...

hehe..gi la ambik..kat ina shop.huhu