Wednesday, February 9, 2011

Selekeh itu Aku..Err..

Dua tiga hari ni aku pergi kelas dengan perasaan tak selesa..ditilik-tilik cermin ajaib..Beta macam mana hari ini wahai sang cermin? Tuan Puteri nampak 'bollok' semacam je..huhu. Ok..tu perasaan aku yg berkata-kata. Kalau cermin yg bercakap, kompem aku cabut lari..hee~

Seyes 'bollok' tudungku..huhu. Sebut betul-betul ya teman-teman..Aku rasa sangat 'bollok' bila tudung yg aku pakai tak menjadi..Oh, selekehnya. Tp aku tetap pegi kelas dengan rasa yang sangat tak selesa. Rasa cam nak cabut je. Tp tak baek..cabut kat bilik xpe. Aku perasan, sem lepas ngan sem ni aku tak begitu kesah sangat ngan penampilan aku ke kelas. Mungkin sebab da takde orang nak tengok n jumpa aku kat sini da kot..huhu. Aku pun, ape lagi..maen redah je la. hihi..

Kenyakinan diri? Tok sah cakap la..kosong kot. Mungkin sebab tu ada sesetengah org yg berpendapat mereka yg berpenampilan yg kemas dan bergaya mempunyai keyakinan diri yg tinggi. Tak dapat dinafikan la benda tu..

haiyyak..esok berazam..harus punya penampilan yg kemas..InsyaAllah..tak nak la org pandang aku semacam je bila nak gi kelas nati.=.=


Petang td aku bertekad ponteng jogging dek kemalasan yg melanda..hehe
Bosannye..tiap2 ari wat benda yg sama..(~_~")

3 comments:

~conangirlz~ said...

wow! jogging ea??ngan sape??huhuhu...ngan sema ea??
bagus nye..ak teringin, tp x de membe..hehehehe...

dayang_na said...

haha...sema tak yah jogging atik..da kurus da. huhu.

Lor...meh2 joging sesama..t klu ak jogging ak bgtaw ko ek..hehe

~conangirlz~ said...

orait..^ ^