Wednesday, February 23, 2011

Bukan milikku

bukan milik mu..itu adalah milik ku..

tapi nak wat macam mana kalau dah bukan rezeki kita..aku akur dengan ketetapanNya. Roti yang patut aku makan sarapan pagi tadi bukan milikku apabila sang semut dan kawan-kawannya bermain-main kat atas tu..nyaris2..kalau tak, cian ko wahai sang semut. 

Mee sup claypot tengah ari tadi pun dah ditakdirkan bukan milikku bila sesudah 2 dan 3 kali hirup kuah..tangan mengacau2 mee yang masih panas..mata pula tak lepas dari tv..tetibe saat aku melihat dalam mangkuk claypot tersebut, ad seekor makhluk asing bernama lalat! uwekkkkkkk.......Ntah macam mana makhluk asing tu boley ada dalam mangkuk tu..selera nak makan ilang serta merta..eiiii...geli2..tak nak citer dah.

Memang bukan rezeki aku hari ni..balik bilik dalam kelaparan..huhu. (T_T)

No comments: