Monday, February 28, 2011

Peningkatan suhu yang mendadak

Petang yang sangat indah...sepatutnya sebab kelas cancel!...huhu. Tapi macam biasa, hari yang senang ni la berbagai dugaan yg terjadi. Sabarlah wahai teman-teman.. Aku pun makin panas dan berapi dengan suhu kat luar..masalah yang timbul bertindak sebagai pemangkin tuk menyemarakkan lagi suhu badan ni..huhu..rasa mau muntah pun ada. I'm sick with it! hoho..btul ke tak omputih aku? layan jer...

Aku harus mencari penyelesaian sebelum tindak balas tu meletop! huhu..Goodluck wat sume yang akan menghadapi test 1..termasukla aku (~_~") Wish me luck ek..

Oh ya, pagi tadi mimpi umi ngan abah..sukanya perasaan tu. Bgun tido n senyum sorang2..wee~


its ok my dear.. =) Oh, i miss that moment.

2 comments:

~conangirlz~ said...

tau x pe..panas gilos..rase nk p berendam dlm air lelame..huhuhuhuhu..saba ea..kipas bilik ko rosak ke???

dayang_na said...

hahahahah..tak de la sampai rosak..huhu. tu r..seb baek cini xde kolam..klu tak, aku dah lame aku pegi. huhu