Monday, February 28, 2011

cerita tentang masa lalu

ce cite..ce cite..ce cite~ huhu

cerita tentang masa lalu..
dikunci erat oleh masa
ditelan jauh ke dasar
saat ini cerita itu kembali

cerita itu milik aku. Cerita tentang hati yang memohon kepadaNya dihapuskan setiap perasaan yang ada pada hati itu. Perit..Sakit..Semuanya kenangan. Aku sendiri tak pasti betul atau tidak tindakan aku pada masa lampau. Yang pasti, aku bersyukur dengan keadaan aku sekarang. Semua yang berlaku pasti ada hikmah. 

4 comments:

~conangirlz~ said...

ce cite..ce cite..ce cite...
perghhh, penangan cter antu kak limah balik umah rupe2nye..hahahaha...
sastera abes r ko nye n3 nie...hehehehehe...

dayang_na said...

hahaha..bdk2 ni r..asyik tengok cter ni..pastu suruh aku tgk. huhu.

aku sastera ek? huhu..cam hancur jer. Klu dak2 sastera bace, mesti aku kna gelak abes2...hihi

Anonymous said...

u r very gud person...
owez think in +ve ways but me...
huh..i owez in -ve side...donno how to think +ve...


anyway...pape pn y terjadi keep ur smile n smile owez..=))

dayang_na said...

huhu..xde la..
sumtime, kita xley lari dr pk -ve
anggap je benda tu benda biasa
yg penting enjoy ur life k..

Sy penah jd mcm kamu..dan kesannya sy hilang saat2 indah bergelar pelajar sekolah menengah. rugi tak nikmati saat itu..huhu

jom2 senyum sesama..(^_____^)hee~