Friday, March 25, 2011

Kerana Dirimu Begitu Berharga

Assalamualaikum..

"Senyum..senyum..caakk! comelnya..." ayat ni aku penah dengar kat THR Gegar..lupa dah trademark dj yang mane satu..dan ayat itu macam geli jew. huhu

"Senyum..tak perlu kata apa2" Lagu ni aku suke (^___^)

Orang kata, kadang-kadang senyum tak perlukan sebab..Tapi ada orang jugak kata, senyum tanpa sebab ni gila..hihi..dan aku plak kata, senyum tanpa sebab itu berangan! hahaha
Aku senyum bersebab...

- tak yah jumpa SV arini..siyes bahagia giler
- hari ni hari beristirehat sedunia...guling2 atas katil lama2
- sambut bday walaupun bukan bday aku lagi..hehe..tanx teman2..cayang korang
- izah datang..ciap masak lagi..haha..gumbira..lama tak jumpa
- merancang sesuatu yang rahsia..malam ni melaksanakan misi =D
- ermm sebab ni..
Jangan marah ek...hehe
ok la..tak de la banyak sangat..tapi tak pe..asalkan mampu wat kita tersenyum =) Sebab aku perlukan senyuman tu tuk menempuh hari esoknye..huhu..

nah! amek ko..gedebuk..semua nak minggu depan
nanges je la (~_~')

Kesimpulannya...senyum lebar2...kerana dirimu begitu berharga..dan walaupun keje bertimbun..hee~

menghitung hari..detik demi detik..

2 comments:

~conangirlz~ said...

ececeece...tajuk ntry..gempak jekk..dh mcm iklan pon ye gakkk..perghh, bru tersedar dr mimpi bahwa keje mmg byk n menimbun2 utk disiapkan..huhu..pe kate kite ketepikan kejapppp je..ak nk mengkomen dlm blog ko nie..hehehehhe.. :)

dayang_na said...

hahahaha...ye la.semua org kena rasa brharga..hehe. Tak de la gempak pom. Seb baek ko slalu datang memeriahkan suasana.

Haa..taw xpe. byk2 gler kot. Sampai ad yg ak terlupa list. huhu..t da ciap bgtaw ek..sharing is caring..hehe