Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 11, 2011

Mereka bercakap aku mendengar

Hari ni rata-rata bercakap mengenai tsunami yg telah melanda negara matahari terbit. Gempa bumi kuat bermagnitud  8.9 pada skala Ritchter telah melanda Pantai Timur Honshu, Jepun pada pukul 1.46 hari ini. Sumber, Utusan Malaysia.

Semoga saudara - saudara di sana selamat. 

Aku tak pernah ade entry psal isu semasa yang berlaku. Tak taw la nape..pelik tak? aku ambil tahu psal semua yang jadi..tapi aku lebih cenderung untuk luahkan perasaan je kat cini..bayak auta dari fakta. huhu..Aku lebih memilih open diary coz...

1) klu fakta..aku takut ape yang aku cakap tu salah. Biasa mereka yang bercakap psal isu semasa lebih terbuka fikirannya dan telah wat cket research dari sumber-sumber yang boley dipercayai.

2) klu masalah yang menyentuh sensitiviti mana-mana pihak..aku tak kan masuk campur. Tak mo semua-semua tu..wat menyemak lam ni je. huhu

3) klu nak cakap psal orang, malas la den. Baek cakap pasal diri sendiri...kan3? hee~

ermmm maybe sebab aku ni bukannya thinker, so...aku memilih tuk membebel sorang-sorang kat cini..huhu. Makacih wat semua teman-teman yang sudi komen, tinggakkan jejak n follow blog ni..

Teringin nak ambik gambar lor...lama giler tak snap2 ni..xde orang nak ambik gambar aku..sob..sob..(T_T)
Tadi da ambik semua episod DREAM HIGH.. abes la..study ke tak ni..huhu

No comments: