Sunday, August 14, 2011

Secret Admire

Assalamualaikum
Hari ni tetibe rindu teman-teman..hug* Kalian semua tengah wat pe?
Tadi gi pos parcel wat si dayah.. Sowi la ek, aku tak reti bungkus..huhu..

Dari kecik sampai la besar ni..aku tak penah ada secret admirer. Sape la aku kan? Aku yang admire orang adalah..hehe.

Masa sekolah menengah, aku admire orang sebab perwatakannya, budinya, pencapaiannya, senyumannya.. melted*
Di matrikulasi, aku admire orang sebab nak bagi aku rajin. Pelik bukan? huhu. Saje je supaya pegi kelas dan gi perpustakaan tu jadi seronok..
Universiti, ermmm aku tak perlu jadi admirer sape-sape..sebab di sana aku boley tengok pelbagai ragam manusia yang sering berubah-ubah..


Secret Admirer bagi aku..cukup setakat kita tahu pasal seseorang tu..dan orang tu tak perlu tahu ape-ape pasal kita. Tak yah sebok-sebok nak jadi macam paparazi..cukup sekadar memerhati dari jauh. Nama pun lagi peminat rahsia kan? huhu

Dunia ini indah jika kita pandai mencoraknya.. Tapi awas, jangan pula terlalai..

2 comments:

Anonymous said...

bukan awak admire saya ke...

Dyana said...

Owh,ad org terlebey prasan nampaknya..huhu