Monday, September 5, 2011

Pot Pet Pot Pet

Salam 7 Syawal..

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

Sedar tak sedar da seminggu rayer.. Macam mana nak sedar, ari-ari makan biskut rayer. Hari ni baru sedar, sebab...biskut rayer da abes. huhu. Hari ni umi da stat puasa 6..Mungkin ramai teman-teman pn da stat puasa kan?

Raya taun ni sedikit cedey..hasrat ku tuk amek gambar 1 family tak menjadi..ni sume gara-gara adik-adik lelaki yg begitu aktif..lepas je bermaafan, terus lesap..ilang.. Aku teringin betul nak ada gambar potret keluarga.. Tak sporting betul kan? Orang nak amek gambar pn tak nak. Senang-senang amek gambar diri sendiri. Hehe..

Di hari raya..terkenang daku kepada si dia..cewaahh..

Aku cuma ada masa seminggu je lagi sebelum berlepas ke bumi Gambang.. Seram sejuk bila pikir ape yang bakal menanti ku disana..haish.. Xpe2, sebelum pegi ni..kena enjoy puas-puas dk umah..

Tapi...nak wat ape ek? Pagi-pagi, rasa macam anak tunggal je kat umah..sume orang g skolah, keje.. Aku? pusing-pusing satu umah.. pastu bagitaw kat umi..B0SAN..huhuhu.

Dengan ini diumumkan aku ngidam gler nk makan kepci ni..hukhukhuk.. Please..bawa aku g kepci..Takut nak drive sorang-sorang...(~_~").

sedapnye..kan? sumber: Google

No comments: