Monday, September 26, 2011

On the Spot

Perancangan on da spot! Hasilnya aku kuar kuantan malam tadi. Nape tak kuar pagi? Sebab semalam aku rasa macam aku sorang je yg nak kuar. Bosan giler dk bilik.. teringin nak kuar jalan-jalan bersama orang tersayang =)

malam tadi tak de pegi mana sangat.. Pegi TC jap.. xsempat lepak. Takut kilat.. huhu..pastu gi Giant cari makan. i love this part. Cuci mata. Bab nak habiskan duit cepat je. hehe. Tu baru Giant, belum mall yang besar lagi.. huhu. Bila Giant nak tutup, baru la nak balik. 

Makacih teman-teman sudi teman kn daku. Thank you so much. 


Badanku  masih lenguh dan sakit-sakit sebab da lama tak jogging (~_~") dan aku dapat kesan satu tabiat tak baik aku.. Pagi- pagi lpas subuh, aku akan makan dulu walaupun tak mandi lg *sigh*

3 comments:

Miss RerAmE said...

dop molek ehh make dop mndi..hehe

kalu mnum sbelum bsuh muke,snang cite mso mulo2 bgun n bkok mate trus mnum air putih bek tuk kruskan bdan..amal2kan...=D

atique said...

huh tu la na..g x tgu ore..

xleh la fazer..nt wk gtu tln air liur basi plok..x molek x molek.. nt kna virus..hehe jom g jogin..

burn said...

ye dok demo...
bangon pagi2 la kene teros g joggin 18 round.. baru ler kuruihh, wahahahaha... amalkan2, hak3.. =D