Wednesday, October 5, 2011

Hari ini dan semalam

Masuk hari ni dah dua kuiz.. Tak boley jadi.. Pukul 11malam da tido.. Study pn tak taw banyak mana yg masuk otak. Nampak gaya aku kena cari balik mood mase shortsem dulu. 

Ermm nak citer ape ek? 

Sv asyik fokus air sungai je.. cikit-cikit nak gi sampling air sungai.. Aku jugak yang masih belum ada data. Tak pe..tak pe.. aku akan wat yg terbaik! 

oh ya..aku ada jumpa satu ayat otw gi pwtc ari tu.. iklan ape ntah..lupe da..


'SEMALAM IMPIAN, HARI NI KENYATAAN'


maksud di sebalik kata-kata tu, korang sila lah cari sendiri ye.. jangan malas-malas taw. hehe..

khusyuk! haha..
LabAsia


2 comments:

Miss RerAmE said...

aik...mace xdop mood plop
g amik dh kei...hehe
same like me...
my mood slow down!
donno y...hhaissshhh

Dyana said...

hehe.. tak cukup kot..hee~

tu r slow gak td.. xpo2, panas enjin dulu..baru boley gerak laju pah ni..
huhu..

jgn lame2 panas enjin tu..takut netup =D