Monday, December 5, 2011

you are my super star

Assalamualaikum..salam 10 Muharam. Puasa tak? hihi

Berapa minggu da tak datang cini..cian myblog. Rindu tak? Rindu tak? *Hug*

Kebelakangan ni agak cibuk dan terpaksa menyibukkan diri tuk ciapkan PSM. Ulang alik dari bilik ke lab..lab ke bilik. Kadang-kadang, sampai ke malam kat lab. Walaupun hati kecil mengeluh, namun aku bersyukur dengan kehadiran insan-insan yg tersayang. Tak jemu bagi nasihat dan teguran. Terima kasih. Waaa...da macam ciap da kan aku punyer PSM. Tapi..sebenarnya, belum lagi..huhu

Seminggu dua ni juga kekuatan aku datang.. berhujan berpanas.. sudi menjengukku di sini. Setiap senyuman memberi sinar dan setiap kata menjadi kekuatan. Hari aku semalam sangat cerah walau hujan di tengah hari. Sukar tuk aku ungkapkan perasaan. Satu demi satu impianku menjadi kenyataan. Semoga ini merupakan pemangkin baru untukku berusaha lebih gigih menempuhi sem yg hanya tinggal lebih kurnag sebulan je lagi. *takut*


ini adalah cinta hatiku without pembalut =)
suprise itu sangat romantik..huhu. Terima kasih En. Hati


Buat insan-insan yg berada di hati...you are my super star..

2 comments:

Ms. Bluesky said...

waaaa..jeles2..AMAT SANGAT neh kejelesannnn..huwaaa..xdop org sudi pom nk v..;(

Dyana said...

hehe..sabo2..sy nk wi pn tak mampu.. =)