Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 25, 2012

Salam Ramadhan =)

Entry pertama di bulan Ramadhan.. asyik tido je..tak smepat nak update blog. Hehe.. Tarikh yang ditunggu 27hb Julai akan tiba dua hari saja lagi. Maka dengan itu, tamatlah kehidupan aku sebagai seorang trainee. Yeay!! 

Gembira? Haruslah.. 6 bulan kot..

Alhamdulillah, aku dikurnia teman yg ada bersama-sama bersahur dan berbuka puasa. Takde la rasa sunyi sangat. Cuma kadang-kadang, hadir wajah-wajah teman seperjuangan melintasi fikiran. Masa menjarakkan lagi perhubungan kita.

Kita hanya mampu merancang, Tuhan yang menentukan.. perancangan untuk berkerja selepas habis LI terbengkalai. Aku mungkin tak mampu untuk meneruskan perancangan tersebut. Balik ke kampung, mungkin merupakan penyelesaian terbaik. Aku gembira diberi kesempatan berpuasa dirumah bersama keluarga. Namun sebelah jiwa lagi tertinggal di sini. Aku seolah-olah merasa kehilangannya.. 

Yela.. aku budak manja.
budak manja yang akan menangis bila kehilangan teddy bear nye..

erkkk..

teddy bear jatuh kat bawah katil rupanya.. huhu


dan mungkin ini entry terakhir sebelum aku pulang ke kampung.. mungkin.. mungkin... Jika diberi kepsempatan, kita jumpa lagi.. Semoga bulan ini lebih bermakna kepada kita semua.

No comments: