Tuesday, August 7, 2012

Salam Ramadhan.. =)

Bulan puasa yg mulia ini, aku kononnya berangan-angan nak turunkan berat badan.. Nama pun angan-angan, memangberangan la ~_~"


Website yang tak pernah lupa tuk kunjungi harusla website-website makanan, resepi dan sewaktu dengannya. Gulp! Disebabkan itu, gambar-gambar makanan tidak akan dipublish siang-siang ari ni. Dan.. dalam kepala mula la pikir nak masak tu, nak masak ni, nak buat tu, nak buat ni.. Tapi realitinya, tengok-tengok aku baru tersedar dari tido. Hehe.. Kebiasaan bagi aku bila dk umah. SILA JANGAN TIRU KELAKUAN INI.


Dan satu lagi kebiasaanya, petang-petang aku akan jadi tak larat giler. Waduh, gawat! Sebab tu kalau dok kat umah sewa, aku ajak sema jalan-jalan sebelum berbuka. Biasanya, jalan-jalan pusing bazar Ramadhan. Dua kali pusing baru balik. Hehe.. Rindunya saat tu. Adik aku yang gi sekolah pagi tu aktif giler. Pagi gi sekolah, petang boley pulak main gusti-gusti ngan aku. Aku yg tak berdaya ni hanya mampu melarikan diri.. Heh.


Gambar last day kat CCM da berkulat kot.. Hehe. Sowi yer bos & fiqa.. Nati da rajin sikit, akan ku edit n antar kat korang. 


Perhatian:
- Berat badan da naik. Sekian.
- Pssssttt....Ada orang tu tengah jait manik baju raya dia..
- Nape elaun tak masuk lagi.. Uwaaa~~ T_T


Selamat berbuka semua..setelah masuk waktu berbuka yer..

No comments: